Pro zachování jednotnosti postupů přijala PREVIA Group Czech Republic tato pravidla chování:
- Každý pracovník společnosti PREVIA Group Czech Republic bude ctít a dodržovat všechny platné zákony České republiky, nařízení, vyhlášky a prováděcí předpisy.
- Každý pracovník společnosti PREVIA Group Czech Republic bude beze zbytku dodržovat zákony zemí EU, které bezprostředně souvisejí s předměty činnosti společnosti a z hlediska zájmu jsou významné pro všechny strany, s nimiž pracovníci přicházejí do styku. .
- Každý pracovník společnosti PREVIA Group Czech Republic se zavazuje zachovat všechna práva a nedotknutelnost dlužníka, a to za všech okolností.
- Jednání s dlužníkem bude vedeno cestou rozvíjející a podporující respekt a důvěru v inkasní agenturu PREVIA Group Czech Republic a důvěru v klienta.
- Každý pracovník společnosti PREVIA Group Czech Republic bude při všech činnostech spojených s inkasem pohledávek postupovat s odbornou péčí a řídit se pokyny klienta. Bude chránit oprávněné zájmy klienta, zachová mlčenlivost o skutečnostech, o kterých se při inkasu a v rámci požadavků klienta dozvěděl, a to i po ukončení spolupráce. Všechny získané informace budou předmětem ochrany dat.
- Případy ve správě inkasní agentury budou spravovány rychle, výkonně a profesionálně.
- Každý pracovník společnosti PREVIA Group Czech Republic bude svým zevnějškem, jednáním a chováním plnit další požadavky klienta tak, aby jeho vystupování a vzhled nebyly v rozporu s dobrými mravy.
MÁTE ZÁJEM O NAŠE SLUŽBY?
Neváhejte nás kontaktovat.